July 9, 2014

Jaaaa! Tyskland äger!

Jag är ledsen omjag inte bloggat på senaste. Det kommer mer snart! Har fullt upp med massa besök här!
Måste bara säga en sak: HAHA JAAAA JAAAA HAHAHAHA!

Jag är så glad att Tyskland krossade Brasilien! Och jag vet, alla blev helt plötsligt tyska. Jag är svensk men är inte Sverige med i VM måste jag ju hålla på ett annat lag. Min mamma är tysk och min pappa halvtysk. Nu tar vi och vinner! Kommer ni ihåg att jag skrev att jag trodde på Tyskland här?

Min pöjk hejjade på Brasilien, lixom nästan alla andra jag tittade med. Det var rätt underhållande och oväntat. Kul!

EN
I just need to say one thing:  HAHA JAAAA JAAAA HAHAHAHA!

I'm so happy that germany killed brasil! And I know, suddenly everyone became german but actually I am. And as Sweden is not participating I have to go for another team. My mum is german and my dad is half german. I hope they will win it all!

En nöjd halvtysk.

No comments:

Post a Comment