June 27, 2014

Dress for a wedding

Festklänningar, Nola Dress, Forever Unique - NELLY.COMFestklänningar, Chain Strap Maxi Dress, NLY Eve - NELLY.COMFestklänningar, Midi Cut Out Dress, Club L - NELLY.COM
Festklänningar, Midi Cut Out Dress, Club L - NELLY.COMFestklänningar, Plunge Bodycon Midi Dress, Oh My Love - NELLY.COMFestklänningar, Embroidred Neck Jacquard Dress, River Island - NELLY.COM

SWE
Jag är bjuden på bröllop för första gången i mitt liv. Jag har visserligen varit på mammas, pappas och andra familjemedlemmars bröllop men aldrig på en kompis! Och nu måste jag hitta en klänning. Det kommer vara sommarvärme, pastell färger men inte för formellt. Men det är ju trotsallt ett bröllop! Nästa vecka drar rean igång här i Barcelona och jag kan inte vänta längre, vill gå på jakt nu!
Vad tycker ni om klänningarna ovan? Passar en sån stil?

EN
I'm invited to a wedding for the first time in my life! I mean, I've been to my mums, dads's and when other relatives got married but never a friends wedding. And now I have to find the dress. It's gonna be summer, pastel colors, not toooo formal but still, it's a wedding. Sales will start in Barcelona next week and I can't wait to go dress-hunting ;)
What do you think about the dresses above? Do they fit for a wedding?

1 comment:

  1. Ååh vad kul sis!!! Första, andra och sjätte klänningen är finaste och skulle sitta som SMÄCK på dig!! <3 <3 <3

    ReplyDelete