January 9, 2014

#TBT

Kikade igenom en gammal blogg jag har. Den bloggen startade några veckor innan jag drog till Barcelona. Vi startade ju hela resan med 2 veckor i stora äpplet. Det roligaste var att läsa allt jag skrivit. Jag var så jäkla glad över att flytta till Barcelona, allt var så bra! Jag har lagt upp bilder på drinkar, palmer, marknaden osv. Det är saker som jag idag tar för givet. Jag lägger inte upp varje gång vi går ut, varje drink jag tar eller varje palm jag går förbi... Eller vill ni att jag ska göra det?
Hur som helst, här är några bilder från bloggen när vi reste.


Vi åkte över Island, så häftigt! 

Från Empire State Building

Jag och Linn packade om på Arlanda. Hennes föräldrar tog med saker hem igen...

Dessa blommor fick jag från jobbet när jag slutade. Och ett litet bidrag, dollar och euro :)

Märta och jag efter att ha sett Lion King på Broadway

Jag och Linn på Brooklyn bridge! Det var kallt men fint...

Märta på tunnelbanan

Utsikt från Empire state building igen

Här satt vi i en lite park som kryllade av ekorrar

Mira, Märta, Linn och jag käkade alltid på det här stället, hette typ Le petit pain cotidien, JÄTTESVÅRT namn att lära sig.

Central Park

Fezt.

Vi åt Pizza på Grimaldis! Så värt!

Och sen hittade jag denna bild också. Juli 2007! Första gången på Whiteroom någonsin. Vi var där tidigt, bilden togs redan kl 01... Så söta vi var:)

No comments:

Post a Comment