January 11, 2014

Nyårsresumé 4/4

OKTOBER NOVEMBER DECEMBER

I oktober köpte jag min MacBookAir. Investering a la grande! Min gamla dator var oanvändbar. Jag köpte faktiskt ett gymkort också men jag har inte gått till gymmet än. Så ja, jag betalar i onödan.

I november åkte jag och Claudio till Paris en weekend. Vi hade det jättemysigt och gick och såg Booka Shade live(som vi älskade) på Moulin Rouge. Det var julpyntat överallt och vi drack Vin Chaud när vi strosade omkring på gatorna. Köpte också min favorit parfym Dior, Miss Cherie på La Fayette :)

Claudio drog till Chile i December och jag firade jul med några fina vänner här i Barca. Nyår blev inte lika spännande, jag var ju sjuk!

Felipe köpte hund, säg hej till Dalí!

Vi fixade en massa i lägenheten

Vi köpte massa saker på IKEA till lägenheten

När vi äntligen fått i ordning hade vi inflyttningsfest!

När Claudio var i Chile målade jag om och köpte massa saker till hans kontor som julklapp

Vi i Paris innan Booka Shade

Jasper lämnade Barca men planerar att komma tillbaka snart

Paris ;)

Gänget på julafton!

No comments:

Post a Comment