January 7, 2014

Nyårsresumé 3/4

JULI AUGUSTI SEPTEMBER

Var tvungen att säga upp mig från ZARA för att åka tillbaka till Barcelona. Jag gillar att träffa alla i Sverige men Barcelona är mitt hem och jag saknade det mycket. Monti och jag stack ner till Barca igen i slutet av Juli om jag minns rätt. Vi hyrde ett rum ihop och sökte jobb. Hittade ett hyfsat jobb som jag har behållit ända tills idag. 
Alexandra som jag lärt känna på Zara i Stockholm flyttade också in i lägenheten någon månad senare.

Claudio kom till Barcelona och vi flyttade in i lägenheten vi bor i idag. Vi målade och köpte massa nytt till lägenheten. Sen var det mycket jobb, jobb och jobb. På helgerna han jag med lite fester men jag önskade hela tiden att mina jobbtimmar var annorlunda för jag missade så mycket.

Hela familjen samlad i Sverige

Jag och Alexandra hade en dagsfylla. Vi tog typ 200 bilder, den här blev bäst...

Kärt återseende 

Felipes terass är där det händer, alltid

Min snygging kom tillbaka, långhårig;) Me gusta!

Blev helkroppsmålad inför en visning

Jag och Claudio på stan

Beauty shot



No comments:

Post a Comment