January 1, 2014

Nyår 2014


Roligare än så här blev det inte. Jag hade feber och var tvungen att stanna hemma på nyårsafton. Snoret bara rann och rann och rethosta hade jag också. Fyfan! Idag har jag nog inte feber men hostan är värre. Fast så är ju processen, först feber sen hosta och snuva och sen bara hosta och sen klart? Nu hängde ni med va? haha
Men det gjorde inte så mycket, jag var så seg att jag inte orkade gå ut. Var glad över att jag slapp jobba och kunde skypa lite med Claudio. Sedan sov jag resten av kvällen och natten.

Jaha, då var det ett nytt år och man ska ha massa löften och sådant. Har haft samma löften i 10år och det är väll dom gamla klassikerna som att "må bra", "beachfit" och massa annat likadant. Kanske man borde vara lite mer konkret? Vi provar:

Nyårslöften, 2014:
  • Klara alla 4 kurser, minst godkänt som mål men högre betyg blir det nog
  • Simma/träna 2ggr/vecka, med Claudio tänk om man skulle klara detta, 104 träningspass på ett år! När jag tänker efter så kan jag inte komma på något tillfället jag tränade 2013! NOLL! Jo, en gång spelade jag pingis med Claudio. Nej men fy, vad sjuk!
  • Resa till minst 3 nya platser vill gärna åka till Amsterdam, en skidort, Ibiza, Berlin och en vacker strand
  • Starta minst en av alla företagsideér med Claudio
  • Skaffa en extra inkomstkälla, kan hänga ihop med förgående?
  • Ta hand om min kropp bättre, typ måla tånaglar, smörja in mig, fixa ögonbryn

Det räcker väll så? Det känns skitbra! Har ni några nyårsloften? 

Gott nytt år alla finingar som läser min fabulösa blog!!!



No comments:

Post a Comment