December 22, 2013

Min vår kommer bli grym

Jag ska plugga en massa skoj på distans i vår! Det jag ser fram emot mest är webbutveckling och grafisk design. Kommer också att jobba på halvtid så jag kommer inte vara pank, en bra detalj. Eftersom det är på distans kan jag göra mitt egna schema som gör att jag kan hitta på massa roligt om dagarna som att träffa polare, simma eller bara käka lunch på stan. Som jag jobbar nu hinner jag ju inte träffa mina vänner som jobbar på kontor (typ alla) eftersom jag jobbar 13-16 och sen igen 20-24.Alla slutar ju 19 här i Spanien...
Sen vill Claudio att vi ska börja simma tillsammans. Jag orkade inte riktigt det med uppdelat jobbdag men nu kommer jag klara det på mina lediga dagar :)

Det här blir bra!


Har haft en fixar söndag, tvättat, städat, sytt gardiner, sorterat papper, skrubbat dusch, vädrat mattor...

No comments:

Post a Comment