November 6, 2013

Buenos dias!




Trodde inte någon läser här längre men jovisst, min sis gör det i alla fall! Och det motiverar mig :) Ska skriva lite oftare, inte bara lägga upp massa bilder. Jag jobbar och har lite konstiga tider så när jag väl sitter vid datorn brukar det vara för att jag är trött. Jag vilar liksom framför datorn och då orkar jag inte skriva en massa. Idag gick jag upp lite tidigare så jag hade tid.

Åh vad jag önskar att ni där hemma och på alla andra ställen också hade en blogg, hade varit så kul. London, Dresden, Stockholm, är ni inte sugna på att köra lite bloggande?

Hur som helst så har jag lite läsare men statistiken är lite oväntad:

USA? Chile? Ukraina? Turkiet? Australien? Norge? 
Hello, nice to meet you and welcome to my blog ;)



No comments:

Post a Comment