September 25, 2013

Min fina man

Måste bara få skriva att fyfan vad lyckligt lottad jag är som har min Claudio. Han är så jävla bra och han behandlar mig som en prinsessa. Vi har en lägenhet, vi lagar mat, vi äter ute, vi träffar vänner, vi dansar, sjunger, tittar på idol, DJar... Är vi ifrån varandra mer än några timmar så längtar vi ihjäl oss. Är vi normala?
 Jo vi bråkar ibland men det är om saker som egentligen inte är dåliga. Häromdagen blev han sur för att jag gått och lagt mig och sovit i soffan mitt i natten. Han kunde inte sova bra då för han trodde jag var sur. Men det var för att sängen var såååå varm som jag gick dit. Men nästa gång ska jag alltså säga till VARFÖR jag går iväg... hahah det bråkade vi om... GUBBEN!!!!!! AAAH!

Varje dag när jag slutar jobbet sent har han städat och/eller handlat och lagat mat... fyfan vilken grabb! Han fixar och donar och vill att jag ska ha det bra. Och jag vill att han ska ha det bra. Är han sjuk eller ledsen får jag en sten i magen.

Idag möttes vi upp när jag slutade och jag satt och väntade på honom på en bänk. Jag ser honom komma långt bortifrån och när han får syn på mig rycker han till, får värsta leendet och går snabbare fram för att kramas. Vi hade inte setts på 4 timmar... Bara sånna småsaker gör vår relation så fin.

Och tänk att jag råkade lämna en mens-fläck på den vita nya soffan. Jag ville dö. 2 dagar senare var soffan som ny. Claudio.

Ajja dags att sluta smöra, jag kan hålla på förevigt.
Vi hörs snart!

Love,
Lisa

1 comment:

  1. Jag är så himla glad för din skull älskade sis! Vill verkligen träffa din stora kärlek!

    ReplyDelete