July 14, 2013

Pusselbitar

Om exakt en månad kommer min fina man. Väntan är inte lätt men det är värt allt. 

Det är lite svårt att planera men boende eftersom han och jag gärna vill bo tillsammans från dag 1. Men jag kan ju inte bestämma allt och ta en lägenhet innan han kommer, man låser ju fast sig i ett år då. Kontrakten på lägenheter funkar så, om man inte vill hyra till turistpris... Dessutom har jag inte ett jobbkontrakt och då är det lite svårare att skaffa lägenhet. Alternativt hyr jag vidare rummet jag bor i nu i en månad men då kommer ju inte vi ha en lägenhet när han kommer och troligen får han hyra rum på eget håll... Not cool... Ajja, det löser väll sig?

Har tittat på en lägenhet, en mini 3a som vi kan bo fler i ett tag men den är ju ETT år... hmm...JÄVLA PUSSEL!!!

Vill ju att Therese och Ina ska kunna hälsa på men fan jag har ju ingen egen lägenhet än!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment