July 25, 2013

Mitt jobb i Barca

Jag sökte jobb i någon vecka eller två. Fick jobb på 3 ställen men tackade nej till ett hostel och en bar. Istället började jag som hovmästare på en restaurang: http://www.bilbaoberria.com/.
Jobbet är väll inte mitt framtid men jag tjänar bra och trivs helt okej. Jag har ett bra kontrakt som gör att jag kan leta lägenhet och välja lättare eftersom man behöver jobbkontrakt för att få lägenhetskontrakt...

Jag skrev in mig i några reklam/modell agenturer och går på lite castings när jag hinner. Ibland får jag tacka nej men erbjuder dom mycket pengar så går jag. Skulle det krocka med restaurangjobbet får jag välja efter lönesumman helt enkelt! :)

Claudio kommer om 19 dagar föresten!

JAG DÖR AV VÄRMEEEEE!!!!!!!! 34 grader....aah...

No comments:

Post a Comment